Sunday, June 8, 2008

teruja!!!
















aku teruja giler bile tgk sebijik camera kat jusco td!!!(ni lah perangai aku...pantang tgk barang terus teruja nak beli...byk dah barang aku beli n akhirnye aku x jaga pon...sepah2 jer...aku nih jenis selagi x dapat, slagi tuh la duduk x senang :P)...tp as a blogger, aku rasa camera nih cam satu necessary jer :P ahahaha...alasan alasan...arge dia rm 1100!! mana aku nak carik duit...baru kasi duit kat bapak aku bayar installment kete...sigh...alangkah bagus nye kalo bleh menternak duit...dgn harga minyak yg dah naik nih, aku kene la start berjimat cermat...start esok makan tgh ari jer!!malam x yah makan...ahahaha...lagi pon aku nak turun kan skit berat badan...suar byk dah ketat...(moral of the story, len kali beli suar yg longgar skit :P)...nak kene baik Mr BEK (moto kesayangan aku), kunci kete yg aku ilang kan kat kota tinggi (anggaran rm 230)...abis dah duit aku bulan nih...baru awal bulan nih...waa...kalo x de duit, mmg x bernapas le...aku nih mmg high maintenance la...sape la yg ajar agak nye...parents aku punye la jimat cermat...anak dia nih, selamba jer berbelanja bermewah2...takpe2, esok start diet k...makan malam dah x yah...makan biskut jer kalo lapar...kasi kempis skit perut yg dah berlipat2 aka boroi :P...

okeh senarai mende yg aku wat since malam smalam
- yus datang...lepak wat keje sat then gi tgk citrawarna malaysia...super cool man!! tgk persembahan2 dr pelbagai bangsa (c...kalo aku ade camera sure aku bleh amik gambar smalam!!...ahahah...alasan2...kawal nafsu-kawal nafsu)
- pastuh lepak gi karoke ngan linda skali-- 2 jam beb...abis rm 20
- balik tdo n bangun subuh kul 7 (gajah giler subuh aku)
-wat keje skit then sambung tido (tido lagi lama...sampai kul 1)
-wat keje skit...berangan...mandi then gerak ke jusco...gi ngan yus n che mi
-berlari2 anak kat taman istana (kalo ade camera bleh amik gambar...ops* this is too much...kawal kehendak;kawal kehendak :P)
- men bedminton sat pastuh
- siap2 utk dinner then gi dinner kat singgah slalu
-skang nih kat umah tgh nulis kat blog nih

tuh jer...waa...nak camera...nampak nye kene wat loan ngan long...tuh pon kalo dia ade duit, dia tgh sibuk nak kawin, byk pakai duit..adeh....

later, cube kawal nafsu nak beli camera k...simpan duit
sunday-7/6-10.44pm

No comments: