Monday, June 23, 2008

quick...

hey bloggie...i just wanna write a few things...cant write for long simply because i'm at home...home means not boring...can do a lot of things while at home :P (terutamanya tido...blh tido byk kali kat umah :P)



- saturday and sunday-->spent 2 days and 1 night at janda baik.a super duper awesome place owns by uncle sabri...the place is called aman rimba...aman la gak...tanah seluas 3 ekar...besar tptnye...mmg terserlah la kekayaan dia...peluang tuk go tpt nih pon sbb kawan aku carissa...dia tuh kire anak angkat family tuh la...family tuh ramai anak angkat...org kaya kan...tp overall mmg best...supposedly lebih ramai yg dtg, tp ade hal la...so tinggal carissa shams ngan aku...kat janda baik tuh shams terkehel bahu la plak...dislocated shoulder...berenang nak lawan aku...ahahaha...berenang melawan arus...aku alhamdulillah tak de pape...sudahnye bawak shams ker hospital tawakal...smuanye ok


- monday-->anta andak ke unity kolej...dia nak wat persediaan ke bandung indonesia.nak wat medic gak :) dia dok kat palm spring apartment kot...aku pon dah lupe2 nama tempat dia tuh...agak jauh gak ler apartment ngan college...kene naik bus ke unity college...the good thing is the college is just behind pejabat abah...so bleh ler makan lunch ngan abah ari2 :)



aku masih lagi rasa super penat...kepenatan yg x sudah2...letih dan letih...baru anta buku photostate :)lusa amik


padli budak yg keletihan

isnin-23/6-830 pm

No comments: