Thursday, June 12, 2008

the heart...


the heart is so fragile...so keep it save...keep it secure...guard it...protect it...preserve it...

plan ari nih:
- gi skul attend soklan smalamnya discussion
- makan nasik lauk ikan keli (super mengidam ikan keli!!...ni disebabkan tuk ngan opah aku mendidik aku memakan ikan keli dr kecik and sampai jadi my favourite fish...dlm jawa--> iwak keli (aku rasa le...byk dah lupe bahasa jawa nih!!balik nih nak kene menuntut lagi nih)
- gi smayang jumaat
- main badminton ngan budak2 nih, start 2.30 pm!! (budak umah aku:aku, din, penan (che mi aku x tau dia nak main ke x...patut ajak dia la...sbb odd number skang nih)...budak umah jln dato menteri (abe, shahid, ajis, jehe(baru beli raket smalam...tuh yg smangat nak gi main nih...tgh2 ari buta...org perak kate 'hangat pijor'...yus mungkin x main kot...i wish i could write y he wont be playing tp nanti dia bunuh aku plak :P)so in total ade 7 org...since aku yg last confirm, aku x de pair...x pe la kot, bawak jer buku, bleh baca2 kat dlm dewan tuh nanti :)
- abis main gi mandi mande and jaga library...sbb ari nih ari jumaat, duty start kul 6...
- cube utk wat satu perenggan lagi...gp nye essay nih mmg nak pain in the ass

tuh jer la...kembali ber cong cing cong cing (i.e. learn chinese....ahahaha...xue hua yu)

zaijian
padli yi xue sheng
xingqiwu...13/6/2008-7.30 am

No comments: