Monday, June 16, 2008

cirit aka diarrhoea

adeh...sakit giler perut aku pagi td...aku bangun b4 kul 5 pagi dlm keadaan perutku yg super sakit lagi memeritkan...cane nak describe ha...(padan la patient pon susah nak describe derang nye pain...i think it's dull aching and colicky pain...shit...it was so painful that i shed tears to put up with the excruciating torture...luckily my bedroom is attached to the toilet...no need to go far...kire guling2 pon bleh sampai...n yg best skali nasub baik ler aku ade bucket itam tadah air...bleh aku letak kpale aku sambil menahan ngan tangan aku...lepak lama gak le dlm toilet...super sengsara...sampai la skang nih sakit nye...tp td main badminton...mmg x fit ler...adeh2...so xde mood la nak tulis pape malam nih...later la...aku sengsara skang nih...bauu smalam tuh dah x de pagi tadi...pelik mmg2 pelik...

smalam byk giler mende best yg aku wat...gi kawin sharna n bbq...gentleman's night :) tp later2 la aku tulis

adeh sakit perut...esok ade osce...arap x wat hal la perut aku

padli sakit perut
monday-8.05 pm-16/6/08

1 comment:

Anonymous said...

klu dalam GP nyer soklan nih..kena tahu how to describe diarrhoea - consistency, mucus, blood, foul smelling..hahah enough of medicine...tolong say hi to dr. ngim and klu dr ngim baik..say hi to Dr. intan kat peads yg bagi aku tumpang naik keta dia masa kat jb dulu...tq