Friday, June 13, 2008

pagi sabtu yg indah...











aku bangun pagi nih dgn perasaan yg berat skali...simply because i was too lazy to study...ahahaha...forced myself to get off from the bed and smayang subuh...then basuh baju n start baca gynae stuff...pastuh terasa sangap giler...dah terhangguk2 baca buku sbb ngantuk...ape lagi aku pon mengorak langkah menuju ke tilam aku yg super best n start baca sambil menyirap atas tilam...pon tersengguk-sengguk gak...tak leh jadi nih, kene abis kan baca, then aku decide nak mandi...baru jer isi air dlm 'bucket' aku (bilik aku x de shower...huhuhu...ade paip...so kene la tadah dalam tong!!ahahaha...) che mi ym aku...kata bapak am (cik taha kot nama dia) dah dtg nak potong rumput...ape lagi, aku terpakse aa kuar kan, tunjuk muke...pastuh time tuh mrs. muru pon ade skali kat depan tuh, ajak aku trim pokok2 kat laman umah...aku pon stay la kat situ...aku ngan baju tido aku pon lepak aa kat luar (since i just did my laundry aku malas nak salin baju baru...ahahaha...yg kat ampaian tuh my clothes le...byk gile kain pelekat (ade 4)...i am a kain pelekat lover:))...sambil2 menolong ape yg patut...since petang nih ade discussion osce, kire pagi nih dah kire exercise ler :P...smalam berjaya x makan pape!! yeay!!fadli is back on his diet!!(yus kata aku ade body dysmorphic disorder!!)

so kat atas tuh gambar2 aku tgh nyibuk2 mengemas laman la konon nye..pajero tuh kete penan, myvi itam tuh aku nye :P...besar laman umah sewa aku nih...tp puas ati le...but still...i thought we didnt have to pay him!! tp kene bayar gak!!darn...duit tabung umah dah nak abis!!! ahahaha...time to mandi...dah start miang2...

padli budak dok kat jb
no 18, jalan kemuncak 4, taman nong chik
80100 jb (aku rasa alamat nih x bape betul...ahahaha..barai2)
sat morn'-14/6-10.30 am

1 comment:

afyan said...

ms. muru yang suke kasi kek.