Thursday, July 3, 2008

kamis...

allo mr. bloggie kawan yg sentiasa sudu mendengar bebelan ku


ari nih aku mule kan ari aku ngan smayang subuh...baca yasin sedekah kat nenek...pastuh baca buku skit then i tried to invent something...quit stupid actually...aku wat cam tpt letak pen kat buku peads aku...sbb aku ade tendency nak ilang kan pen2 aku dgn jaya nye...i took more then 15 minutes to do it...the result-->disappointing...i think it's the most hideous invention ever made :p...pastuh sudah nye lambat ke kelas...

dr hazian kasi briefing pasal osce la...i did very badly la kan...tp x pe :0 coba lagi!!then gi clinic dr leong...we planed for autoimmune screening...the tests cost is super high if done in private lab, so she recommended me to do the test at pkk :)...heheheh...bayar rm 1 jer :P nih la best nye jd budak medic kot...bleh wat ujian darah tanpa beratur panjang :)

pastuh petang tuh baca buku skit lagi...x byk sbb ngantuk giler...abis kan ikan yg abah kasi smalam...then gerak ke umah ajis n the geng...gi jenjalan kat istana pastuh dinner...jumpe meriam ngan kin skali kat sana by accident...pastuh lepak library abis kan gp essay n index case task :)...


so nih gambar2 poyo aku...sudah gemuk ler...perut pon sudah buncit...hehehe...ade la gambar taman istana skit...akan aku amik gambar2 taman istana lebih byk lagi...kali nih gambar aku ngan ajis, jehe n abe jer lebih aku rasa...anyway esok 1 rejab :) arap2 dpt perbanyakan amalan di bulan yg mulia ini :)








padli budak yg sakit bahu yg teramat sgt
derita lebih seminggu dah
kamis-11 malam-3 july kot (ke 2 ari bulan??malas nak check)

No comments: